dimarts, de setembre 05, 2006

Ja he tornat!

Ja he tornat, després d’aquest parèntesi del mes d’agost, provocat per la gossera de l’estiu, la calor i les tres setmanes de vacances, m’he decidit a escriure alguna coseta al blog.

Ahir vaig tornar a la feina, la depressió post-vacacional no ha sigut tan traumàtica com esperava, tot el contrari, potser m’ha vingut bé un poc de normalitat, de rutina, d’hores ocupades...

Les vacances bé, enguany no ha sigut com l’any passat, que no vaig parar de viatjar. Aquest estiu, un únic viatge, a Paris... quina ciutat!! I des d’allí una escapadeta a la regió de Champagne.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Benviguda Cris! Estes setmanes quan agafes el tren per anar a lo Castelló i veges a tota eixa gent que com tu a eixes hores ja està pel món, pots pensar que jo també sóc una d'elles. Ja em queda poc però de moment estic en el torn del bon dia. Guau! Feia anys que no matinava tant! "A quien madruga Dios le ayuda" diuen però jo estos dies estic començant a pensar que això és més be un premi de consolació.
PD Hem de fer una quedaeta que tinc ganes de vore't.