dijous, de juliol 20, 2006

I demà al FIB...


Hui comença la dotzena edició del Festival Internacional de Benicàssim. Hui ja m'he pegat una volteta per allí i la veritat és que l'ambient és una passada. La calor també és una passada, hui per poc no em socarre allà esperant la meua acreditació.

Demà aniré ja als concerts, quines ganes! És la primera vegada que vaig, i a més m'hi passaré tot el cap de setmana. El cartell diuen que és de luxe, jo no hi entenc massa de música però espere gaudir al màxim de tots ells. Lluís, diu que els Pixies són el millor grup del món, i també m'abelleix escoltar Morrissey, Depeche Mode i Franz Ferdinand...

I clar, pel dia a gaudir de les platges i a conèixer fibbers de tot el món! Ja us contaré!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

I dp et queixes. Me caguen tots
Disfruta i torna.

Anònim ha dit...

Visquen els PIxies!!!! i visquen els imbècils com jo que se'ls ha perdut en les últimes tres ocasions que han vingut a Espanya!!!! estic segur que no hauran defraudat ni un poquet.... ja em contaràs....