dilluns, de setembre 03, 2007

Un passeig per la Murta...


Era un dia d'eixos raret de temps que ha fet aquest estiu, un dia que s'estava de categoria perquè no feia ni molt de sol ni molta calor. Vaig aprofitar la visita de la Xeli al meu poble per pegar una volteta per la Murta. S'agraeix passar un dia a la muntanya en aquestes dates que tothom se'n va a la platja.
Tota la vida ha estat ahi aquest indret i només fa dos anys que el vaig descobrir. És una passada, una de les poques meravelles de la natura que encara queden vives a la Ribera. Esperem que dure i que les urbanitzacions que a poc a poc van intimidant aquest paratge no hi arriben mai.
Va ser una passejada molt agradable, tant per la vista com per la companyia.



La Vall de la Murta es troba en la Serra Corbera, entre les serres del Cavall i de la Murta i es troba molt a prop de les valls de la Casella i d'Aigües Vives.


Des d'aquest punt, el del Monestir que apareix a la foto, es poden fer diverses rutes, però això ho vam deixar per a un altre dia, així que si algú s'hi apunta....

1 comentari:

Anònim ha dit...

Eiii! Quina sorpresa! Mira ja m'has alegrat el dia! Com cada dia faig la meua ruteta pels vostres blogs i al teu he entrat no se perquè i mira el que m'he trobat. A més has tornat amb força, se note que t'ha sentat be el viatge. Tres articles nous! Guau! Ara no pares!
Per cert, a vore si organitzem lo d'Almeria i així ja tens més temes amb que deleitar-nos. Ah i la pujada a la creu de La Murta per supost que està pendent. Va estar molt be eixe dia. Com diuen per Guate va estar un dia robable.
Un beset i benvinguda!