diumenge, de setembre 02, 2007

Torne!!!


Torne a la xarxa!!!
Després de mesos i mesos desconnectada, he decidit tornar. No hi ha cap raó per la qual vaig deixar d'actualitzar el meu blog, però supose que em feia gossera o potser no tenia res interessant que explicar. Ara tampoc, no cregueu que ompliré el blog de continguts novedosos i atractius però escriuré i ja està. A Pilar li dec la història de ma casa, i a Àlex un passeig per Formentera així que m'hauré de posar les piles. Supose que amb el mes de setembre tots fem un esforç per carregar les piles i fer-nos un munt de propòsits difícils de complir però jo me n'he proposat uns quants i la veritat és que per a estar a 2 de setembre no està gens malament. Almenys ja he publicat una entrada nova al blog, encara que hauré de fer un "bando" (com diuen al meu poble) per avisar, perquè imagine que estareu tots cansats d'entrar i no trobar res nou, no Xeli?
Bo, ja estic ací que és el més important!
La foto és de les dos perles més boniques del món, Sara i Paula, que prompte tindran un cosinet, Miquel o Llorenç, encara no se sap.

1 comentari:

Alex Carcelén ha dit...

Aaaaaaaaaleluya! Per fiiiiii! Benvinguda de nou, xicuela, si puc dir-ho jo, que tinc el meu blog semiabandonant... però has tornat amb el recurs fàcil, els nebots i fills d'amics. En allò que sí coincidim plenament és en tindre un munt de propòsits i sobretot, espere, moltíssimes ganes de viure els mesos que tenim per davant. I no tinc pressa per passejar.