diumenge, de setembre 16, 2007

La fura, espectacular

Ahir vaig anar a Sueca, al MIM, per veure l'espectacle Imperium de la Fura dels Baus. No els havia vist mai, i em moria de ganes. Sort que al final vaig poder anar-hi perquè vaig quedar realment impactada i mira que ja m'havien advertit i sabia que anava a ser un espectacle molt fort, però mai m'ho haguera pensat així.
No vaig a contar-la perquè si teniu oportunitat l'heu d'anar a veure, però em va agradar molt el fet de convertir-te en un mes de la posada en escena, qui sap on està la línia que separa l'espectador de l'obra? Està realment separada?
La Fura trenca amb tots els convencionalismes, tant de contingut com de forma, amb ells no existeixen barreres, s'eliminen totes els normes del teatre, però et fa reflexionar fins a quin punt tot allò que vivim cada dia és o no teatre.
No vaig a entrar amb més anàlisis però és un tema interessant, com també ho és el contingut de Imperium, que d'una forma realment bèstia porta a l'escena la violència de l'home contra l'home però en aquest cas representada per dones.
Si teniu l'oportunitat, aneu a veure-la, però això si, porteu-se una samarreta de recanvi i si patiu algun tipus de malaltia cardiovascular o esteu embarassades, millor que es quedeu a casa.




1 comentari:

Carlos Miragall ha dit...

jo també vaig estar i vos assegure que és espectacular. No perdeu l'oportunitat de vore-lo.