dissabte, d’agost 02, 2008

Vacances... i blog



Per fi, estic de vacances i per fi, podré actualitzar el blog. Disculpeu aquells que heu estat entrant durant aquests dos mesos i s'heu trobat a l'home damunt de l'ordinador, sense cap altra novetat, ja m'ho heu dit molts, eh. Perdoneu, però és que han estat uns mesos un poc vertiginosos. Ja sé que sempre hi ha un moment per escriure unes parauletes, però volia fer-ho bé i en tranquil·litat. I la preparació de bodes (i no m'he casat jo), la casa, el teatre, i sobretot les hores que he passat al treball m'han impedit dedicar-hi uns minutets. Això sí, el blog del teatre, sí que l'he anat actualitzat. Aquests post tampoc no serà massa profund, però és només per advertir-vos que tornaré.

Aquesta setmana segurament ja me n'aniré a viure a ma casa, només falta l'última neteja i el trasllat d'allò més necessari. Per als interessats, us diré, que de moment no hi ha data per a la festa oficial d'inauguració. Això sí, aniré convidant-vos a poc a poc perquè vingueu a passar una estoneta agradable a la fresqueta de Senyera.
P.D. Vos deixe unes fotos fresquetes dels xiquets més bonics del món sencer!! I una altra del Riu Albaida, quan passava aigua al mes de juny, ara està més sec que sec.

4 comentaris:

la sargantana del puig campana ha dit...

He de confesar-ho, jo era una de les que estava farta de veure a l'home damunt l'ordinador. ja és hora que comences a escriure encara que siga quatre ratlles. Però m'imagine que amb la casa a punt de ser ocupada tindràs molt de folló, però és un dolç maldecap, a que si?

Anònim ha dit...

Jo també seré breu: m'alegre molt del teu retorn

TONI PITARCH ha dit...

Cris, enhorabona pel blog. Només arribar a Vila-real, l'he obert i he deixat un enllaç des del meu. També he enganxat el de Carla... Besets de Toni i Glòria.-

Anònim ha dit...

i ara cal que poses el resum de les vacances!!! ;)