dissabte, de març 22, 2008

Coincidències


Primera lluna plena de la primavera, enguany, casualment el mateix 21 de març.

A les 5:36 hores, el Sol ha deixat de trobar-se en l'hemisferi sud i ha creuat l'equador celeste de cami a l'hemisferi nord. Comença la primavera i hem deixat arrere el trist i llarg hivern.

M'agrada la primavera i a més d'ací una setmaneta ja tindrem una hora més de vesprada. M'encanta l'horari d'estiu.

La primavera és el reviure de totes les coses i els colors de tots els colors. La sang viu dintre del cos, mentre tens ganes de fer coses amb una vitalitat diferent.

Enguany, a més, el 21 de març ha estat ben especial, la coincidència de l'equinocci de primavera, la primera lluna plena de l'estació i el començament d'un nou període de Sol. Magnífic.

I damunt, acompanyada d'amics he recordat que a les 5'30 de la matinada del mateix dia del 1979 vaig arribar al món mentre la primavera entrava en ell.

I casualment també el 21 de març és el dia mundial de la poesia...

Un suau calfred m'arriba amb la primavera,

un calfred que recorda el frec dels teus dits en el meu cos.

El primer cant dels ocells es barreja amb el meu desig

de sentir-te novament dins el meu cos.

Passejar pels bancals de tarongers en flor és retrobar

aquells tremolors, fruit de les teues carícies...

1 comentari:

la sargantana del puig campana ha dit...

Felicitats floreta primaveral!!! Per molt anys!