diumenge, de gener 13, 2008

Adéu Alcoi

Tant de criticar Alcoi i al final ho trobaré a faltar...




Maribel i Ruben, quin parell!!! Maribel em va fer un curs accelerat de festes d'Alcoi, jo que era incapaç d'escriure més de dos paraules seguides d'una entrada de moros i cristians i ella em va fer un curs accelerat. Després de l'estiu recorrent pobles en festes m'he convertit en una experta. Finalment, el 23 d'abril ja no estaré a Aloci, quina llàstima, ja que m'han dit que eixe dia es para el temps amb la pujada de Sant Jordiet al Castell, "lo més gran", diuen ells. M'alegre que siga Maribel qui ocupe el meu lloc al diari a partir d'ara, espere que ho porte millor que jo, això de currar els caps de setmana.

I Rubén, què dir d'ell?, l'alegria de la festa, el quart poder d'Alcoi, treballant a mil mitjans de comunicació a l'hora, amb una mà el micro, a l'altra la gravadora i al coll la càmera, un crack, sí senyor! El trobaré molt a faltar, ell ha fet que els caps de setmana siguen molt més agradables, sempre em fa riure, no sé com s'ho fa. Ell ha suportat les meues manies, ha aguantat les meues històries i quan necessites que et porte una instantània, ell fa el que faça falta, se'n va a Ibi, s'alça de la migdiada, interromp un dinar de família, deixa de veure els Simpson... però ell et porta la imatge de la notícia. Encara que no ho semble, açò també és Alcoi.



I aquests són alguns dels companys de la premsa local, tots una pinya, amb ells m'he sentit com a casa, m'he sentit una més i m'han ajudat a entendre moltes particularitats d'aquesta curiosa ciutat. Dani, Bea, Lucía, Marilés, Antonio (company de festes), Rubén i Maribel, gràcies per tot. Al final com quedem, Gaspar és el negre??

8 comentaris:

Anònim ha dit...

GRACIAS CRISTINA

Anònim ha dit...

Gràcies a tu Cristina. He de dir-te que jo també he aprés moltes coses amb tu, i que et troberá a faltar (sobretot els dissabtes per la vesprada per a veure les bodes de l'Ajuntament) no en serio, t'enyoraré molt perque he estat treballant molt agust amb tu i he guanyat una amiga de Senyera, amb la que he compartit molta festa.
Et desitge tota la sort del món en aquest nou camí que acabes de començar.
Besets de xocolate!!
MARIBEL

Anònim ha dit...

El rei Gaspar...qui sap? Cada un diu una cosa, el que es ben cert es que a Alcoi cavalca en segon lloc...Ara si, hi haurá que esperar a l-any que ve quan tornen de Orient per a pregunta-li si es Gaspar o no.

Anònim ha dit...

Gràcies per tot Cristina i bona sort en la teua nova aventura. Segur que tot anirà bé. Aci ens tindràs sempre que tornes per fer una festeta amb o sense karaoke

Anònim ha dit...

Gracies a tu em posat Senyera en el mapa.
Que et vaja be i quant vullges tornes i anem per ahi de festa.

natx ha dit...

Visca Alcoi

Anònim ha dit...

ara, ho vulgues o no i per sempre, seràs alcoianeta d'adopció!!! :)
MOLTA SORT O SIGA QUE ESTIGUES!
b7s

Anònim ha dit...

gràcies espantapájaro